content
content
content

Klachtenregeling

“Heeft u een klacht?”

Wij proberen u zo goed mogelijk te behandelen en te bejegenen. 
Maar als u desondanks toch klachten heeft over de behandeling of de manier waarop wij met u omgaan, dan is het belangrijk voor ons, maar ook voor andere patiënten van onze praktijk, dat u deze klachten aan ons kenbaar maakt.

Dit kan mondeling, schriftelijk of per e-mail. 
U kunt het beste uw klacht direct met uw behandelaar bespreken. Indien dat voor u een probleem is, kunt u eventueel uw klacht kenbaar maken aan een andere medewerker van de praktijk en daarbij om bemiddeling vragen.

Indien dit voor u onvoldoende resultaat oplevert, kunt u gebruik maken van een klachten procedure en kunt u het informatie klachtenbureau gezondheidszorg (IKG) inschakelen.

U kunt hiervoor terecht  op www.adviespuntzorgbelang.nl

U kunt ook gebruik maken van de klachtenregeling van het Koninklijk Nederlands Genootschap voor Fysiotherapie.

U vindt hierover informatie op www.fysiotherapie.nl

content

Copyright 2012 Picsal Media